Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
System do call center

#1
Od jakiegoś czasu próbujemy wdrożyć w firmie dział call center ale na razie jakoś nam to nie idzie. Szukamy dobrego oprogramowania do obsługi sieci. Znacie coś takiego?
  Odpowiedz

#2
Z własnego doświadczenia mogę Ci polecić tego producenta - www.alfavox.pl. Chociaż my akurat zamawialiśmy u nich system do rejestracji rozmów. Też się przydajeUśmiech
  Odpowiedz

#3
Tak tylko, że takie oprogramowanie musi jednak spełniać kilka funkcji prawda? Na Twoim miejscu zwracałbym uwagę na łatwość obsługi, bezawaryjność i wysoką jakość sprzętu...
  Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Panel Użytkownika

Witaj! Nie masz jeszcze konta?

Dołącz do naszej społeczności już dzisiaj.


  Rejestracja

Nawigacja


Ostatnie Tematy

Theme © iAndrew 2016