Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
czy pracownik mnie okrada?

#1
Jestem menadżerem w dość sporej firmie. Ostatnio analizowałam koszty naszego działu Call Center i zaniepokoiły mnie dane. Wiem, że na rozmowy może iść spory budżet i niestety optymalizować czasu rozmów nie ma jak, zwłaszcza gdy klient jest wymagający.

Chciałabym wiedzieć, czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić swoich pracowników. Oczywiście musiałabym to zrobić tak, by nie wprowadzić pracowników w niepokój, najlepiej tak by nie wiedzieli że są sprawdzani. Myślę, że sporo z nich korzysta z telefonów służbowych to osobistych celów, stąd rachunki są takie wysokie.

Słyszałam wiele o różnego rodzaju programach do zliczania czasu rozmów i innych opcji, jednak jak wprowadzę coś takiego to każdy będzie wiedział, że jest sprawdzany. Nie wiem czy to dobre wyjście.
  Odpowiedz

#2
Nie wiem jak duży masz ten dział, ja sobie po prostu analizuję bilingi jakie dostaje z sieci dla każdego numeru.
  Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Panel Użytkownika

Witaj! Nie masz jeszcze konta?

Dołącz do naszej społeczności już dzisiaj.


  Rejestracja

Nawigacja


Ostatnie Tematy

Theme © iAndrew 2016