WWR
System do call center - Wersja do druku

+- WWR (http://workingwithrails.com)
+-- Dział: Internet i Telekomunikacja (http://workingwithrails.com/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Dział: Systemy teleinformatyczne (http://workingwithrails.com/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Wątek: System do call center (/showthread.php?tid=60)



System do call center - mamaniuk - 02-03-2017

Od jakiegoś czasu próbujemy wdrożyć w firmie dział call center ale na razie jakoś nam to nie idzie. Szukamy dobrego oprogramowania do obsługi sieci. Znacie coś takiego?



RE: System do call center - Przemek - 02-03-2017

Z własnego doświadczenia mogę Ci polecić tego producenta - www.alfavox.pl. Chociaż my akurat zamawialiśmy u nich system do rejestracji rozmów. Też się przydajeUśmiech



RE: System do call center - minionek_zielony - 02-03-2017

Tak tylko, że takie oprogramowanie musi jednak spełniać kilka funkcji prawda? Na Twoim miejscu zwracałbym uwagę na łatwość obsługi, bezawaryjność i wysoką jakość sprzętu...